Strani

3 temelji učinkovitega grafičnega dizajna

Grafično oblikovanje ni tvorjenje novih izdelkov po istem kopitu, temveč je iskanje vedno novih izraznih možnosti. Vsekakor pa je pri oblikovanju potrebno upoštevati osnovne smernice, ki predstavljajo temelj vsakega dobrega in prepoznavnega dizajna.

1. Razvrstitev elementov

Grafični oblikovalec mora biti strokovnjak za združevanje kompleksnih sporočil in besed v preproste linije, saj pri grafičnem dizajnu bolj učinkujejo prečiščene linije in dovršenost kot preobremenjenost podobe in kič. Razvrstitev elementov mora biti zato prečiščena in hkrati tudi povezana z vsemi ostalimi spremljajočimi elementi.

2. Izbira barv

Barve so dejansko eden izmed podpornih stebrov vsakega grafičnega dizajna, zato morajo biti izbrane precizno in odsevati unikatnost in prepoznavnost. Možnosti kombiniranja barv so neomejene, zato bo vsak končni izdelek lahko povedal svojo zgodbo.

3. Unikatnost

Glede na poplavo in veliko konkurenčnost podjetij in posledično grafičnih elementov oziroma celostnih grafičnih podob, ki podjetja predstavljajo, je potrebno biti pri dizajnu zelo izviren in unikaten. Grafični oblikovalec mora pri vsakem novem ustvarjanju začeti novo zgodbo ter pustiti domišljiji prosto pot, saj bo le tako končni izdelek prepoznaven in navdihujoč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar