Strani

Fotografija in oblikovanje oglasov

Fotografija igra v svetu oglasov in marketinga izredno pomembno vlogo, saj psihološko vpliva na kupčevo odločitev za nakup. Ljudje smo namreč zelo dojemljivi oziroma včasih celo preveč dopustimo, da fotografije vplivajo na našo odločitev, saj kvalitetno in prepričljivo fotografijo pogojujemo z dobrim in kvalitetnim nakupom. Prav gotovo vas nekvalitetne fotografije odvrnejo od nakupa izdelka, vendar pa ste morda določen izdelek kasneje videli v živo in ugotovili, da v bistvu sploh ni tako slab ter se morda kasneje celo odločili za nakup.

S tem primerom smo želeli pokazati, kako velik vpliv ima fotografija na odločitev potencialnega kupca. S tega stališča je najboljša odločitev, da izdelavo fotografij namenjenih promociji prepustite profesionalcem, ki bodo znali v fotografije ujeti pravo sporočilo in vaše izdelke poslikati tako, da bodo pritegnili potencialne kupce in jih navdušili vsaj toliko, da bodo pripravljeni produkt / storitev boljše spoznati.





Ni komentarjev:

Objavite komentar