Skorajda ni človeka, ki ne bi prepoznal kljukice podjetja NIKE ali Lacostovega krokodila, tore lahko že ob teh dveh asociacijah spoznate, kako pomembna je grafična podoba za prepoznavnost podjetja.
* FINRAST d.o.o. - oblikovanje celostne grafične podobe (logotip, vizitke, kuverte, dopisni listi ...)
Gre za reklamo, ki deluje vedno in povsod, saj se dobra grafična podoba zasidra v možgane in podjetja prepoznavamo podzavestno, hkrati pa so nam njihovi izdelki že ob prvem stiku bližje in se prej odločamo za nakup, ker jim zaupamo.
* MLIN KOŠAK - oblikovanje logotipa
V okviru celostne grafične podobe nikakor ni pomembne le logotip, temveč podjetje lahko asociira tudi z določeno barvo, barvnimi kombinacijami (na kaj vas že spomni rumena in rdeča?), različnimi oblikami, slikami in drugimi prepoznavnimi simboli.
* ETOS Novo mesto d.o.o - čistila in dezinfekcijska sredstva; oblikovanje celostne grafične podobe za blagovno znamko Flower
Kakšne so prednosti odločitve za oblikovanje celostne grafične podobe podjetja?
* MOLTOR d.o.o., izdelava elektronskih komponent; oblikovanje logotipa
Zagotovitev prepoznavnosti podjetja, originalnost in unikatnost podjetja, odstopanje in prednost pred konkurenco, vzbujanje zaupanja pri strankah.
* KAMAJA, kozmetični salon; oblikovanje logotipa
Pri oblikovanju celostne grafične podobe je potrebno veliko znanja in dizajn mora biti v koraku s časom, saj bodo le tako zagotovljeni najboljši rezultati.
* TURIZEM V ZIDANICAH - konzorcij Turizem v zidanicah; oblikovanje logotipa
Ni komentarjev:
Objavite komentar