Strani

Celostna grafična podoba kot priložnost za izstop od povprečnosti

Skorajda ni človeka, ki ne bi prepoznal kljukice podjetja NIKE ali Lacostovega krokodila, tore lahko že ob teh dveh asociacijah spoznate, kako pomembna je grafična podoba za prepoznavnost podjetja.

* FINRAST d.o.o. - oblikovanje celostne grafične podobe (logotip, vizitke, kuverte, dopisni listi ...)

Gre za reklamo, ki deluje vedno in povsod, saj se dobra grafična podoba zasidra v možgane in podjetja prepoznavamo podzavestno, hkrati pa so nam njihovi izdelki že ob prvem stiku bližje in se prej odločamo za nakup, ker jim zaupamo.

* MLIN KOŠAK - oblikovanje logotipa

V okviru celostne grafične podobe nikakor ni pomembne le logotip, temveč podjetje lahko asociira tudi z določeno barvo, barvnimi kombinacijami (na kaj vas že spomni rumena in rdeča?), različnimi oblikami, slikami in drugimi prepoznavnimi simboli.

* ETOS Novo mesto d.o.o - čistila in dezinfekcijska sredstva; oblikovanje celostne grafične podobe za blagovno znamko Flower

Kakšne so prednosti odločitve za oblikovanje celostne grafične podobe podjetja?

* MOLTOR d.o.o., izdelava elektronskih komponent; oblikovanje logotipa

Zagotovitev prepoznavnosti podjetja, originalnost in unikatnost podjetja, odstopanje in prednost pred konkurenco, vzbujanje zaupanja pri strankah.

* KAMAJA, kozmetični salon; oblikovanje logotipa

Pri oblikovanju celostne grafične podobe je potrebno veliko znanja in dizajn mora biti v koraku s časom, saj bodo le tako zagotovljeni najboljši rezultati.

* TURIZEM V ZIDANICAH - konzorcij Turizem v zidanicah; oblikovanje logotipa

Ni komentarjev:

Objavite komentar